hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > مساجد شاخص اهل سنت تجلیل می شوند 

به مناسبت روز جهانی مساجد؛

مساجد شاخص اهل سنت تجلیل می شوند 

معاون فرهنگی مرکز اسلامی گلستان گفت: همایش تجلیل از مساجد شاخص اهل سنت در دارالقرآن امام شاطبی گنبدکاووس برگزار می شود.

علیرضا شابدین گفت: به مناسبت روز جهانی مساجد، از مساجد، امامان جماعت و کارگزاران شاخص اهل سنت استان در دارالقرآن امام شاطبی گنبدکاووس تجلیل به عمل خواهد آمد‌.
وی در بخشی از سخنان خود به اهمیت و جایگاه مسجد در تاریخ اسلام اشاره کرد و گفت: پیامبر(ص) به مسجد اهمیت ویژه قائل بودند و هر آنچه که در تاریخ اسلام شکل گرفته از مسجد پایه گذاری شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز اسلامی گلستان همچنین بیان کرد: بنیان و هسته اصلی انقلاب اسلامی نیز از مساجد پایگذاری شده است و همانطور که همه مطلع هستیم در دوران دفاع مقدس نیز رزمندگان ما از مساجد روستاها و محلات خود اعزام می شدند.
علیرضا شابدین به شاخصه های مساجد برتر اشاره کرد و گفت: توجه به فعالیت های امام جماعت و هیئت امناء مساجد در تعامل و همکاری با مرکز اسلامی، برنامه های فرهنگی و اجتماعی، مراسم ها و مناسبت های ملی، برنامه های هفتگی، دارا  بودن کانون فرهنگی و پایگاه بسیج  از جمله شاخصه هایی است که در انتخاب مساجد برتر حائز اهمیت می باشد. 
گفتنی است، همایش تجلیل از مساجد شاخص اهل سنت استان گلستان روز یک شنبه مورخ پنجم شهریور ماه سالجاری در دارالقرآن امام شاطبی گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد